Monday, December 27, 2010

クリスマス@Lighthouse Chapel

私たちは12月24日、教会でクリスマスをおいわいしました。
コーヒー、お茶、おいしいクッキーを準備してみなさんをお待ちしていました。
25人以上の方が参加してくださいました。とても楽しかったです!
みなさん、ありがとうございました。

Thank you for coming to our Candlelight Service& Christmas party.
We enjoyed celebrating the birth of our saviour Jesus Christ with all of
you.

Lighthouse Chapel

Iris and Carsten Berners

No comments:

Post a Comment